NEDEN e-MUTABAKAT

 

 

e-Mutabakat hızlı, kolay kullanımlı ve düşük maliyetli

Tedarikçi ya da müşteri olarak çalıştığınız firmalarla yaptığınız BA, BS ve Cari Bakiye mutabakatlarınızda posta, telefon ya da faks kullanmak yerine e-Mutabakat sistemi üzerinden kolayca e-posta, SMS ya da faks gönderin, cevapların dijital olarak toplanmasının rahatlığını yaşayın.

e-MUTABAKAT HAKKINDA BİLMEK İSTEDİĞİNİZ HER ŞEY!

Tüm ERP ve yazılımlarla entegre olabilen eLogo e-Mutabakat ile yüksek oranda geri dönüşler almaya hemen başlayın.

 

 

e-MUTABAKAT’I KİMLER KULLANABİLİR?

Mutabakat süreçlerinde yaşanan zaman kaybına düşürerek kaynaklarını daha verimli kullanmak isteyen tüm firmalar.

e-MUTABAKAT’I NASIL KULLANMAYA BAŞLARIM?

Logo e-Mutabakat çözümünü kullanmaya başlamak için Üye Ol butonuna tıklayıp formu doldurmanız ve sonrasında e-mail adresinize gelecek doğrulama linkini onaylamanız yeterli.

BA, BS, ya da Cari Bakiye mutabakatları için kendi sisteminiz üzerinden aldığınız Excel dökümanı formatını e-Mutabakat sistemine şablon olarak girin, sonrasında herhangi bir özelleştirme yapmadan direkt olarak e-Mutabakat uygulamasına aktarıp kullanıma başlayın.

 

UYGUN FİYAT

Logo e-Mutabakat kullanmak için modül ücreti ve aylık ya da senelik aidat ücreti ödemeniz gerekmiyor.

Sadece 1 kontöre e-Mutabakatlarınızı oluşturabilir ve e-mail, SMS, faks alternatiflerinden herhangi birini seçerek gönderebilirsiniz.

 

 

KUSURSUZ DESTEK

e-Logo ile mevcut yazılımınız ne olursa olsun, e-Mutabakat uygulamasını hızla ve güvenle kullanmaya başladığınız andan itibaren tüm sorularınızda ya da problem yaşadığınız konularda teknik desteğimize ve çözüme anında ulaşın.

Sıkça Sorulan Sorular

e-Mutabakat Nedir?

e-Mutabakat, şirketler arası alacak-borç hesaplarının eşitlenmesi olan mutabakat yazışmalarının telefon ya da posta yerine elektronik ortamda yapılmasıdır.

e-Mutabakat yöntemini kimler kullanabilir?

BA-BS bildirimleri ve cari hesap mutabakatlarını elektronik ortamda yapmak isteyen tüm işletmeler kullanabilir.

e-Mutabakat uygulamasının avantajları nelerdir?

Zaman tasarrufu sağlar. Çabuk cevap alma olanağı ile iş süreçlerini hızlandırır. Kağıt, kargo, arşivleme gibi maliyetleri düşürür. Kağıt kullanımını ortadan kaldırarak çevreye katkıda bulunur. Mutabakatlarla ilgili uyuşmazlıklar online olarak her yerden anında çözülebilir. Gelen cevapların sisteme kaydedilmesi takibi kolaylaştırır. Hızlı ve kolay veri aktarımı ile iş yükü hafifler.

e-Mutabakat uygulaması ile gönderilen mektupların yasal geçerliliği var mıdır?

Gönderilerinizi KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) sistemi üzerinden yaparak giden mutabakat mektuplarının ve gelen cevapların resmi olmasını sağlayabilirsiniz.

e-Mutabakat çözümünü kullanmaya nasıl başlayabilirim?

BA, BS ya da Cari Bakiye mutabakatları için kendi sisteminiz üzerinden aldığınız excel formatını e-Mutabakat sistemine şablon olarak girebilir, sonrasında excel dosyaları herhangi bir özelleştirme yapmadan direkt olarak e-Mutabakat uygulamasına aktarıp kullanıma hemen başlayabilirsiniz.

Gelen mutabakatlara cevap vermek için ücret öder miyim?

Karşı taraftan e-posta olarak size gelen e-Mutabakatlar için ücret ödenmez.

Bütün müşterilerime e-Mutabakat göndermem mümkün mü?

e-posta kullanan bütün müşterilerinize e-Mutabakat gönderimi yapabilirsiniz.

e-Mutabakat uygulamasında neden eLogo'yu tercih etmeliyim?

Mevcut yazılımınız ne olursa olsun, e-Mutabakat uygulamasını hızlı ve güvenli bir biçimde kullanmanıza olanak sağlar. Aynı zamanda mutabakat mektuplarınız 10 yıl boyunca eLogo güvencesiyle saklanır, istediğiniz anda e-Mutabakat raporlarınıza kolayca ulaşmanıza olanak sağlar. Ayrıca ücretsiz hatırlatma e-postaları ile cevap alma oranlarınız ilk gönderimden itibaren artmaya başlar.